Viata

"Viata este unoeri foarte zgarcita: trec zile, saptamani, luni si ani fara sa simti nimic nou. Totusi, odata ce se deschide o usa, o adevarata avalansa patrunde prin spatiul deschis. Acum nu ai nimic, iar in clipa urmatoare ai mai mult decat poti accepta. – Paulo Coelho."

miercuri, 1 august 2012

Iubire dezordonata

Nu am cum sa uit trecutul
Pentru ca a fost si este o iubire dezordonata
Am trecut cu gandul de nenumerate ori prin ruinile amintirilor
Si mereu ai lasat urme adanci in sufletul meu

Nu stiu cine te crezi tu ca esti
Dar pentru mine ai fost, esti si vei fi mereu
Un egoist omniprezent in mintea mea
Si cea mai placuta durere din viata mea

La inceputul povestii ai fost pentru mine
Al doilea sarut, dar prima iubire
Acum esti si vei fi mereu
O dragoste dezordonata in sufletul meu

Nu pot exprima in fapte ce-n-seamna iubirea,
Desi cuvintele, in sensul meu spun totul,
                                                         Ai fost, esti si vei fi mereu
                                                         Visul, iubirea, dragostea si respectul.
         Nicole

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu