Viata

"Viata este unoeri foarte zgarcita: trec zile, saptamani, luni si ani fara sa simti nimic nou. Totusi, odata ce se deschide o usa, o adevarata avalansa patrunde prin spatiul deschis. Acum nu ai nimic, iar in clipa urmatoare ai mai mult decat poti accepta. – Paulo Coelho."

marți, 20 martie 2012

Primavara!!!

Primavara...as repeta de sute de ori acest cuvant. Niciodata nu am fost mai entuziasmata ca acum de venirea acestui anotimp. Imi da o stare de liniste, relexare, iubire etc.Imi amintesc de vremea copilariei in care mi se pareau neimportante atat primavara cat si toamna. Imi doream doar vara si iarna.Eram copil... Pe atunci visam la feti frumosi, printese si alte preocupari adolescentine:) Acum realizez.Imbobocirea primilor ghiocei, topirea zapezii si ivirea firelor de iarba. Primele raze de soare, cerul senin, copacii inmuguriti, petele de culoare, mirosul viu colorat, inmiresmat de aer curat...de primavara. 

"Totul infloreste fara nici o opreliste ; daca in locul culorilor ar fi voci , o incredibila vanzoleala s-ar naste in inima noptii."
Rainer Maria Rilke

"Splendoarea trandafirului si puritatea crinului nu pot rapi parfumul micutei violete , nici farmecul simplu al margaretei.Daca orice gingasa floare si-ar dori sa fie un trandafir , primavara si-ar pierde frumusetea."
Therese of Lisieux

Nimic nu descrie mai profund , mai corect mai elocvent, o stare, o clipa, un detaliu decat trairea sufletului si tacerea trupului.
 Nicole

                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu